Общи условия за ползване и пазаруване в Онлайн
магазин –www.onlinemarket.bg – собственост
на OM ТРЕЙД 2020 ЕООД.
Обща информация
Настоящите Общи условия уреждат взаимоотношенията във връзка с
процедурата по сключване, изменение и прекратяване на договори по реда и при
условията на Глава IV, раздел I „Договор извън търговски обект и
договор от разстояние” от ЗЗП посредством Онлайн магазин www.onlinemarket.bg
намиращ се на електронен адрес www.onlinemarket.bg, за територията на
Република България, между:
Търговско дружество OM ТРЕЙД 2020 ЕООД, с адрес на регистрация гр. София, ж.к. Христо Смирненски бл.74, бл. 5 и ЕИК:206971831.
Лицето по смисъла на чл. 1.1. от тези Общи условия, което ползва
Онлайн магазин www.onlinemarket.bg и/или иска да сключи договор от разстояние,
наричан по-долу ПОЛЗВАТЕЛ,
С цел избягване на всякакво съмнение, Онлайн магазин
Onlinemarket, намиращ се на електронен адре: www.onlinemarket.bg, се
администрира от фирма OM ТРЕЙД 2020 ЕООД.
Онлайн магазин www.onlinemarket.bg служи като виртуална
платформа за предлагане и продажба на широка гама стоки –аксесоари за автомобили , дрехи , аксесоари за дома ,
електроника и др.
ПОЛЗВАТЕЛЯТ се съгласява с настоящите общи условия на ТЪРГОВЕЦА,
като ги приема безусловно и поема задължението да ги спазва. ТЪРГОВЕЦЪТ си
запазва правото едностранно да обновява, допълва или променя настоящите
Общи условия, както и структурата на своята Интернет страница, ТЪРГОВЕЦА е
длъжен да уведоми ПОТРЕБИТЕЛЯТ за изменения в настоящите ОБЩИ УСЛОВИЯ според
чл. 147б от ЗЗП.
1.Общи условия
1.1 За да пазарува и ползва всички услуги на Онлайн
магазина на ТЪРГОВЕЦА, е необходимо ПОЛЗВАТЕЛЯТ да е физическо лице (на
или над 18г.) или юридическо лице или друго правно образувание, да се е
регистрирал доброволно и безплатно чрез регистрационната форма.
Регистрацията изисква ПОЛЗВАТЕЛЯТ да предостави коректно своите данни, които
включват: име и фамилия, адрес, телефон, е-mail адрес и парола, при
необходимост данни на юридическо лице за издаване на фактура. ПОЛЗВАТЕЛЯТ може
да пазарува като ГОСТ /без регистрация/, но не може да ползва услугата
пазаруване на кредит.
1.2 ТЪРГОВЕЦЪТ изисква от ПОЛЗВАТЕЛЯ, когато закупува стоки
и услуги от Онлайн магазин Onlinemarket- www.onlinemarket.bg за друг
Получател, ПОЛЗВАТЕЛЯТ да предостави съответните данни на Получателя.
ТЪРГОВЕЦЪТ изисква предоставянето на коректни данни с цел качествено изпълнение
на предлаганите услуги. Желателно е ПОЛЗВАТЕЛЯТ да попълва на кирилица имената
и адрес за доставка.
1.3. При успешна регистрация ПОЛЗВАТЕЛЯТ ще получи на
посочен от него e-mail адрес потвърждение за потребителското име, с което ще
може да влиза и ползва създадения профил в Онлайн магазина на ТЪРГОВЕЦА.
1.4. При некоректно и/или неточно посочени данни ТЪРГОВЕЦЪТ
си запазва правото да анулира създаденият профил.
1.5. ТЪРГОВЕЦЪТ запазва правото си да променя цените без да
уведомява предварително потребителите. ПОЛЗВАТЕЛЯТ или крайния Получател
заплаща цената, валидна в момента на поръчката.
1.
Поръчка на стоки и услуги,
слючване на договор
2.1. ПОЛЗВАТЕЛЯТ може да закупи стоки онлайн от http://onlinemarket.bg след
като влезе в профила си през използвана връзка «Вход» с e-мail
адрес/потребителско име и парола. ПОЛЗВАТЕЛЯТ може да пазарува и като ГОСТ,
като във формата за поръчка въведе необходими данни за доставка: име и фамилия,
адрес, телефон, е-mail адрес.
2.2. ПОЛЗВАТЕЛЯТ потвърждава поръчката си чрез натискане на
бутона «ПРОДЪЛЖИ». В случай, че не добави нови данни за адрес на доставка или
на друг Получател, ТЪРГОВЕЦЪТ приема по подразбиране адреса за доставка,
посочен в данните при регистрацията.
2.3. ПОЛЗВАТЕЛЯТ задължително потвърждава, че се е запознал
с Общите условия и ги приема, в противен случай не може да завърши своята
поръчка.
2.4. При направена поръчка, същата се регистрира и
ПОЛЗВАТЕЛЯТ получава съобщение на посочения от него в регистрацията e-mail
адрес с обобщени данни за направената поръчка.
2.5. При некоректно и/или неточно попълнени данни на ПОЛЗВАТЕЛЯ
или краен Получател, ТЪРГОВЕЦЪТ ще анулира постъпилата поръчка, с което
автоматично се прекратява Договора за продажба от разстояние.
2.6. Договорът за продажба от разстояние между ТЪРГОВЕЦА и
ПОЛЗВАТЕЛЯ се счита за сключен от момента на потвърждаване на конкретната
поръчка от страна на Търговеца с имейл за изпратена поръчка с приложена
фактура, от което произтича задължение за плащане от ПОЛЗВАТЕЛЯТ за закупената
от него стока онлайн.
2.7. ТЪРГОВЕЦЪТ си запазва правото да отмени поръчка при
нарушение на някое от настоящите общи условия, като за това уведоми
своевременно ПОЛЗВАТЕЛЯ.
2.8. На постъпили писменни запитвания и мнения през формата
за контакти на ТЪРГОВЕЦА се издава становище или отговор на ПОЛЗВАТЕЛЯ, след
извършена проверка, в срок от 14 дни.
2.9. При заведена рекламация от страна на ПОЛЗВАТЕЛЯ, ТЪРГОВЕЦЪТ
е длъжен да приведе стоката в съответствие с договора за продажба в рамките на
един месец считано от момента на постъпване на рекламацията.
1.
Методи за плащане
3.1. ПОЛЗВАТЕЛЯТ има възможност за избор да заплаща
поръчаната стока чрез:
§ Наложен
платеж - в брой при доставка (при извършена доставка с куриер на ЕКОНТ не
се издава касов бон според НАРЕДБА № Н-18 ОТ 13 ДЕКЕМВРИ 2006 Г. ЗА
РЕГИСТРИРАНЕ И ОТЧИТАНЕ НА ПРОДАЖБИ В ТЪРГОВСКИТЕ ОБЕКТИ ЧРЕЗ ФИСКАЛНИ
УСТРОЙСТВА)
3.2. Всички плащания се извършват в български лева,
независимо от вида на разплащане
3.3. Чрез доброволно избран метод за плащане ПОЛЗВАТЕЛЯТ
извършва плащане към ТЪРГОВЕЦА за закупената онлайн стока.
3.4. ПОЛЗВАТЕЛЯТ има право да избере повече от един артикул или
група стоки с обща стойност равна на минималния праг на кредитиране за
всяка отделна компания.
4.5. С полагането на подпис на приемо-предавателен документ
ПОЛЗВАТЕЛЯТ овластява куриера да предаде от негово име на ТЪРГОВЕЦА сумата по
общата стойност от фактурата за доставената стока, при избран метод на плащане
наложен платеж.
4.6. При невъзможност ПОЛЗВАТЕЛЯТ да бъде намерен на
посочения адрес за доставка от куриерската фирма, не по вина на ТЪРГОВЕЦА,
лицето, извършващо доставка, оставя съобщение с телефон за контакт, на който
получателят следва да се обади в рамките на 24 часа за уточнение на втори опит
за доставка.
4.7. В случай, че ПОЛЗВАТЕЛЯТ не осъществи връзка за
уточняване на доставката, договорът за продажба от разстояние автоматично се
прекратява и ТЪРГОВЕЦЪТ се освобождава от задължение да достави поръчката.
4.8. В случай, че ПОЛЗВТЕЛЯТ откаже да приеме поръчаната
стока, договорът за продажба от разстояние автоматично се прекратява и лицето,
извършващо доставка я връща на ТЪРГОВЕЦА.
4.9. Рискът от загуба или повреда на стоката преминава от
ТЪРГОВЕЦА върху ПОЛЗВАТЕЛЯТ/ПОЛУЧАТЕЛЯТ в момента, в който той или
посочено от него лице, различно от превозвача, приеме стоката.
1.
Рекламация и отказ от
договор за продажба от разстояние
6.1. При получаването на стоката, ПОЛЗВАТЕЛЯТ/ПОЛУЧАТЕЛЯТ е
длъжен незабавно да я прегледа, и в случай, че констатира видими недостатъци
като: нарушена цялост на опаковката, козметични транспортни дефекти, липса на
придружаващи аксесоари, липса на придружаващи документи /който и да е от
изискваните от българското законодателство/, незабавно да информира лицето,
извършващо доставката.
6.2. В случай, че са налични дефекти или установени липси в
окомплектовката, в присъствие на куриера или лицето извършващо доставката, се
съставя констативен протокол като ПОЛЗВАТЕЛЯТ/ПОЛУЧАТЕЛЯТ отказва да получи
пратката. ПОЛЗВАТЕЛЯТ изпраща снимки на заснетите дефекти на уреда,
заснета транспортната опаковка от всичките й страни и предявява претенции за
рекламация в писмен вид на следният имейл адрес: onlinrmarket.bg@abv.bg
6.3. В случай, че ПОЛЗВАТЕЛЯТ/ПОЛУЧАТЕЛЯТ не направи оглед на
получената стока и не предяви незабавни претенции, пред лицето извърщващо
доставката, стоката се смята за одобрена, и потребителят губи право да
претендира на по-късен етап.
6.4. ПОЛЗВАТЕЛЯТ информира писмено ТЪРГОВЕЦА за
решението си да се откаже от договора за продажба преди изтичането на
14-дневния срок по чл.50 от ЗЗП, а ТЪРГОВЕЦЪТ изпраща на ПОЛЗВАТЕЛЯ
незабавно потвърждение на получено заявление за отказ от договор за продажба.
6.5. ПОЛЗВАТЕЛЯТ връща стоката на ТЪРГОВЕЦА в 14-дневен
срок от предявяване на претенцията и заплаща транспортните разходи за връщане
на стоката по чл.55 ал.2 от ЗЗП
6.6. Правото на отказ от договор за продажба от разстояние
в 14-дневен срок по чл.50 от ЗЗП не се прилага за продукти, свързани с
хигиенни изисквания и защита на здравето. Във връзка с чл.57 т.5. от
ЗЗП, ТЪРГОВЕЦЪТ не възстановява заплатена сума за използван или
изпробван продукт, с цел да се установи естеството, характеристиките и
доброто функциониране. Стоки, свързани с хигиената са: слушалки-тапи
за уши, продукти, чиято основна употреба е свързана с
пряк досег до тялото.
6.7.ТЪРГОВЕЦЪТ не възстановява разходи за доставка, ако
ПОЛЗВАТЕЛЯТ доброволно е избрал различен доставчик от предлаганите от
ТЪРГОВЕЦА, с които има договорни отношения
Условия за връщане
Продуктът може да бъде върнат в срок
от 14 дни от доставката му.
Транспортните разходи за връщане сe покриват ОТ КУПУВАЧА. Връщане на самия продукт ще се осъществи при спа&
Onlinemarket.bg © 2020Website development Dev Art Solutions